luni, 2 iulie 2007

"Surioara"



De vreo doua luni toate persoanele(trecute de 30 de ani) pe care le intalnim ne bat la cap sa-i facem o surioara fiului meu, Andrii. Dar pentru ca la noi in Romania e un lux sa ai mai multi copii, si in plus Andrii oricum imi ocupa tot timpul pentru ca l-am alintat peste masura, ne-am hotarat sa nu lasam totusi copilul fara un partener de joaca si am achizitionat un catelus. "Surioara" se numeste Chayenne si e un puiut de buldog francez de 2 luni. Este foarte cuminte si jucausa, iar Andrii al meu se entuziasmeaza de fiecare data cand o vede. Bineinteles, am avut deja parte de priviri acre si comentarii de genul "Vai, aveti grija, nu e bine sa tineti animale langa un copil atat de mic!". Dar noi nu ne facem griji caci Chayenne e curata si vaccinata si de-abia asteptam sa-i vedem pe amandoi alergand prin casa.

Niciun comentariu: