duminică, 15 iulie 2007

Angelina Jolie



Este idealul frumusetii feminine pentru mine, si de altfel se si situeaza pe primul loc in topul celor mai atragatoare femei din lume, este actrita, mama si ambasadoare ONU. Angelina Jolie s-a nascut în Los Angeles pe 4 Iunie 1975, ca Angelina Voight. A obtinut pana acum un OSCAR pentru cea mai buna actrita intr-un rol secundar in "Girl, Interrupted" pe langa un Glob de Aur si un Screen Actors Guil Award, a castigat Globul de Aur pentru "George Wallace" , primind si o nominalizare la premiul Emmy, si a castigat Globul de Aur pentru "Gia" , primind si o nominalizare la premiul Emmy. Cea mai mare realizare , considera Angelina Jolie, este categoric faptul ca a putut sa-si intemeieze o familie impreuna cu Brad, Maddox (5 ani), Zahara (2 ani) si Shiloh (11 luni). De cativa ani lucreaza pentru ONU, a adoptat doi copii, si se lupta sa sprijine financiar refugiatii din intreaga lume. "Am crescut in Los Angeles si viata mea era mediocra pana in clipa in care am calatorit in Cambogia pentru filmari. Probabil ca aceasta calatorie mi-a deschis ochii. Nu stiam nimic despre aceasta tara si nici despre locuitorii ei. Mi s-a parut extraordinar sa incep sa le cunosc cultura, traditiile si am ajuns sa descopar ca aveau o viata diferita fata de cea cu care eram eu obisnuita - ei lupta pentru supravietuire! Acesti oameni m-au inspirat enorm in ultimii ani. Imi place sa lucrez cu refugiatii. Ma fac fericita si mi se pare absolut normal sa le ofer ceva in schimb pentru aceasta stare de bucurie pe care mi-o dau de fiecare data cand stau de vorba cu ei." spune Angelina Jolie. In afara de o frumusete rapitoare, Angelina Jolie are si un suflet mare, compasiune si daruire. Despre Brad Pitt Angelina spune ca este un tata si un prieten minunat si ca este foarte fericita alaturi de el. Nu pot decat sa ii admir, caci in afara de frumusete si succes, acesti oameni au si suflete mari si se implica pe cat posibil in problemele lumii.

Niciun comentariu: