joi, 5 iulie 2007

Nani-pui!


Somnul este foarte important in dezvoltarea bebelusilor. Asta incerc sa-i explic si eu baietelului meu de 7 luni, insa se pare ca lui somnul i se pare o pierdere de vreme si-l cam ocoleste. In primele 3 luni se trezea din ora in ora sa pape. Daca dormea doua ore era sarbatoare, puteam sa fac si eu un dus, sa mananc ceva. De la 3 luni l-am mutat noaptea in patutul lui si intre trei si patru luni a fost ca o vacanta: nu se mai trezea noaptea deloc, adormea intr-adevar tarziu, pe la 11-12 noaptea, dar pana la 8 dimineata dormea neintors. La 4 luni au inceput durerile ce prevesteau aparitia primilor dinti, i s-au inflamat gingiile, balute din abundenta, si gata cu somnul! Si acum se trezeste de 2-3 ori pe noapte. Dau vina pe caldura, caci i se face sete. O alta mare problema a mea este ca sotul meu l-a invatat in brate si puiul meu nu adoarme si nu a adormit niciodata singur, ci doar plimbat in brate macar jumatate de ora, cu muzica. Are deja 10 kg (iar eu 43). Plimbatul acesta energic cu el in brate m-a ajutat intr-adevar sa-mi recapat silueta dupa sarcina, dar mi-a adus totodata mari dureri de picioare si de spate. As face orice sa-l pot invata sa doarma singur! Am incercat, dar copilul meu e Scorpion si incapatanat si tafnos pe masura. Daca l-am lasat singur in patul lui urla pana se invineteste chiar daca ii e somn. Toata lumea imi spune ca o sa creasca si o sa se linisteasca singurel...Oare chiar asa e?!

Niciun comentariu: