miercuri, 4 iulie 2007

Muzica pe varste

Muzica m-a insotit mereu pe parcursul vietii si in starile de euforie si in cele mai depresive...Uitandu-ma in urma realizez ca in fiecare etapa a vietii a fost cate o trupa care sa-mi fie mai aproape de suflet. Analizand dupa atatia ani pot sa-mi dau seama cum am crescut, cum mi s-a dezvoltat personalitatea, ce stari am avut, in functie de acea trupa care mi-a fost mai aproape.

Adolescenta= KORN= nonconformism, revolta, testat limitele, indrazneala de-a crede ca esti in stare de orice



18 ani= SUEDE= un pas catre maturitate, sensibilitate, dragoste



20 de ani= MANIC STREET PREACHERS= deja un pic de experienta de viata acumulata, planuri de viitor, un pas spre responsabilitate si stabilitate



23 de ani= MOBY= 2003 este anul in care l-am intalnit pe sotul meu, prima relatie serioasa, stabilitate, iubire, vise, o lume de basm



25 de ani= A PERFECT CIRCLE= certuri& impacari, dragoste& ura, incercari disperate de a gasi raspunsul la intrebari de genul "Ce vreau de la viata?"



26 de ani( si am ajuns in zilele noastre!) = SACRED SPIRIT= a aparut lumina ochilor nostri! Suntem parinti si suntem recunoscatori pentru faptul ca avem un baiat sanatos, frumos si destept! Am crescut, suntem responsabili, avem stabilitate si totodata cel mai frumos sentiment din lume: dragostea pentru fiul nostru, care nu se poate compara cu absolut nimic altceva!

Niciun comentariu: