marți, 3 iulie 2007

Cum am scapat de kilogramele in plus dupa nastere


Am avut o sarcina relativ usoara si am pus doar 10 kilograme in cele 9 luni. Burtica a inceput sa se vada abia din luna a5a, dar a crescut vazand cu ochii. Eu sunt o tipa maruntica- 1,58/43 kg-si cele 10 kilograme in plus aratau ca un butoi enorm ce-l purtam in brate. Toata lumea ma intreba cati copii o sa am si era destul de frustrant cu toate ca stiam ca o sa am un singur baietel frumos si sanatos! Dan Andrei s-a nascut pe 19 noiembrie la 8 si 3 minute intr-o dimineata cu soare. 3.850 kg. si 53 cm. O fumusete de flacau! Nu s-a mai mirat nimeni de ce burta aveam...Lapticul meu nu i-a prea fost de ajuns si cu toate ca am reusit sa il alaptez aproape 3 luni, in aceste 3 luni nu cred c-am reusit sa dorm 3 ore puse cap la cap din 24. Se trezea aproape din ora in ora sa pape. Tin sa precizez ca sotul meu a facut greseala sa-l invete din prima saptamana in brate. Si acum, la 7 luni jumate, tot numai in brate adoarme(cu greu!). Pe de alta parte acesta a fost norocul meu caci am ajuns la greutatea de inainte de nastere (43 kg) foarte repede, cu toate ca am nascut prin cezariana. Un alt sfat pentru a da repede jos kilogramele in plus e sa nu mancati dupa ora 17. Merita incercat sa stiti! La mine a functionat. Foarte importanta deasemenea este hidratarea. Beti multa apa plata, macar 2 litri pe zi. Si, daca va place, serviti macar o cana de ceai verde, antiadipos, pe zi.

Niciun comentariu: