luni, 2 iulie 2007

Site-urile pentru bebelusi, prieteni de nadejde


Inca de cand am aflat ca voi avea un copil am cautat tot felul de site-uri pentru bebelusi. Fiind primul copil si neavand pe cineva apropiat care sa ma ajute sa-l cresc, sa-mi dea sfaturi sau o mana de ajutor, m-am apucat sa citesc toate articolele de pe site-urile pentru copii si sa comand o multime de articole necesare pentru cresterea bebelusilor. Tin sa precizez ca nu am prea apelat la forum-uri deoarece nu am o parere prea buna despre ele si cam peste tot gasesti rautati si certuri intre membri. Dupa un "studiu de piata" exigent am ramas cu foarte putine site-uri despre bebelusi pe lista preferintelor.
www.nou-nascuti.ro este unul din cele mai bune site-uri romanesti pentru copii, au o multime de articole interesante ce te ajuta sa ai mai bine grija de "lumina ochilor tai" din prima clipa in care afli ca esti insarcinata pana la prima zi de gradinita. In afara de articolele despre sarcina,nastere,cresterea bebelusului pana la 3 ani,sfaturi psihologice pentru parinti, alimentatie etc cei de la "nou-nascuti" au si o groaza de concursuri la care, uimitor!, chiar se primesc premiile.
Un alt site bun pentru copii este www.bebelusultau.ro deoarece au o gama variata de produse pentru mamici si bebelusi, de la lenjerie, mobilier, jucarii, aparatura, pana si papica la preturi acceptabile.
Dar in capul listei mele se afla un site descoperit destul de recent. Se numeste www.vanstore.ro.Datorita lor am devenit fan Chipolino si nu ma pot opri din comandat!I-am luat puiutului meu scaun pentru masina, scaun de masa,premergator,castronele,lingurite,biberoane,jucarii si chiar olita. Produsele sunt foarte ieftine, frumoase si de buna calitate! Iar faptul care m-a determinat sa decid ca www.vanstore.ro e cel mai de bun simt site pentru copilasi este ca taxele postale sunt incluse!
In concluzie,daca sunteti,ca mine,un parinte ocupat ce nu-si permite sa iasa in oras la cumparaturi,incercati si varianta cu cumparaturile online. E mult mai usor si salvati o groaza de timp!

Niciun comentariu: