joi, 5 iulie 2007

Programul bebelusilor


Bebelusii se nasc se pare cu o personalitate proprie. Fiecare bebelus se dezvolta in propriul lui ritm, dupa bunul lui plac. De la a-si tine capul singur pana la a merge in picioare nu poti niciodata spune cu exactitate la ce varsta o sa se intample. Statisticile fac o medie, dar nu sunt niciodata exacte.
Baietelul meu de exemplu este mai lenes...La inceput m-am panicat, caci toata lumea imi spunea ca la trei luni e obligatoriu sa-si tina singur capul. Ei bine, oricat de mult l-as fi rugat eu sa-si tina capul singurel el prefera sa il sprijine de umarul meu. Pana la 4 luni cand parca s-a trezit deodata ca el vrea sa creasca mare! La 4 luni au inceput toate: sa-si tina capul singur, sa stea pe burtica (ceea ce nu suportase deloc pana atunci), sa i se inflameze gingiile, sa spuna Bubu (bineinteles neconstientizand ca asta e porecla bunicului meu), sa manance diversificat. Acum are 7 luni jumatate. Din nou toata lumea imi spune ca ar trebui sa stea singur in fund. Dar nu, nu copilul meu! Dan Andrei prefera sa se rostogoleasca. Sta foarte frumos pe scaun, pe fotoliu, dar daca il asez pe pat se rostogoleste de pe o parte pe alta (pana cand uneori ajunge la margine si trebuie sa-l prind din zbor) si-i place la nebunie, rade si vorbeste pe limba lui ore in sir. Spre marea mea mandrie spune "mama" si stie ca de cate ori il aud ma induioseaza pana la lacrimi. Deja vrea sa faca primii pasi si uneori nu pot sa-l asez in scaunul de masa sau in premergator pentru ca el sta tantos in picioare. Nu ma mai sperii de nimic. Stiu ca fiul meu e istet, dar il las pe el sa decida cand e pregatit pentru urmatorii pasi.

Niciun comentariu: