luni, 2 iulie 2007

Introducere...

Prima pagina in jurnal am scris-o in clasa a5a, cu 15 ani in urma...Atunci era o evadare intr-o lume de vis a viitorului, faceam planuri, suspinam dupa iubiri inchipuite...Totul era colorat si vesel; citind acum, dupa atatia ani, pot spune ca era hilar de-a dreptul! Azi m-am reapucat sa scriu in jurnal. Acesta e un jurnal cu totul si cu totul diferit, dar placerea de a scrie, de a ma refugia intr-o lume numai si numai a mea, e aceeasi. Ultima pagina a vechiului jurnal data din 18 noiembrie 2006, ziua in care am intrat in Maternitatea Cuza Voda din Iasi cu inima cat un purice si cu o burtica enorma dupa mine de ma intreba toata lumea daca sunt sigura ca nu voi avea gemeni. Nu au fost gemeni, dar puiul meu scump face cu siguranta cat cel putin doi!Pe 19 noiembrie, la 8 si 3 minute l-am nascut pe Dan Andrei si in prima clipa cand l-am vazut s-a intamplat ca in filme: totul parea a fi in reluare, spoturi de lumina pe mutrina lui de Monchichi(daca va amintiti papuselele astea haioase), sclipiri si zambete peste tot!Evident era probabil vina anestezicului,dar cu siguranta nu am sa uit niciodata acel moment. Au trecut 7 luni jumatate si acum imi permit in sfarsit sa mai scriu o pagina in jurnal...Sunt mama, sunt fericita, iubesc cum nu am crezut vreodata ca pot iubi...iar acum am o placere in plus-5 minute pe zi fiul meu ma lasa sa mai scriu cate o pagina in jurnal!

Niciun comentariu: