duminică, 12 august 2007

Lapte praf pentru bebelusi


M-am confruntat de curand cu o problema care m-a intrigat extraordinar de tare. Doctorita fiului meu a refuzat sa-mi dea reteta pentru laptele praf oferit de stat cand puiul meu a implinit 8 luni. Explicatia ei a fost ca are aprobare pentru 50 de pacienti, iar ea are in evidenta 200. Si totusi asta inseamna ca ea ii refuza copilului meu un drept oferit prin lege.
In baza legii 321/2001, se acordă gratuit lapte praf, formula pentru sugari, copiilor cu varste cuprinse intre 0-12 luni care nu beneficiaza de lapte matern.
Mi se pare o nedreptate mare si totusi ma simt legata de maini deoarece simt ca m-as lupta cu morile de vant. Sa schimb doctorita, ceea ce mi s-ar parea cel mai firesc, nu-mi garanteaza ca doctorita noua are mai multe aprobari pentru lapte praf. Toti doctorii se apara spunand ca banii vin de la stat, ca nu le-au fost aprobate decat un numar prea mic de retete, ca plafonul e prea mic etc. Si-atunci ce singuranta am eu ca exista o lege care imi da niste drepturi, daca totul ramane doar teorie???

Niciun comentariu: